Vilken härlig dag, nanana na nanaa ♫


Fy fan sicken härlig dag det varit. Varmt och kvavt vilket är lite jobbigt men jag tänker inte klaga, inte det minsta.
För är det inte helt jävla underbart när solen är framme!? Varit i stan hela dagen idag med Annie. Sedan kom Brandt
och Sam ner en sväng med o hängde med oss i parken i det underbara vädret. Och i morse var jag med D och K,
som jag och Annie även träffade i stan senare igen. Härligt att du är back som den gamla du D :) det gör mig jävla
glad ska du veta. Saknat den "D" jag lärde känna, men nuså. Nu behöver jag inte vänta längre :)

Jag och Annie ska börja med ett hälsosamt liv. Vi börjar redan imorgon med en promenix klockan kvart i nio!
Heja oss!

Ha det bra!


Kommentarer:


Lella
Datum 2010-05-19 Tid 19:11:17

Sv: tack


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?