Ändring i bloggen!


Nu har jag bestämt mig. Nu blir det ändring i min blogg. Så fort E.K har haft tid att göra en ny design till mig
så följer där med en ändring. Tänkte gjort en helt ny blogg o tagit bort denna men kom sedan på att jag vill
ha kvar mina gamla inlägg. Alltid kul att kolla tillbaka och minnas :p Så denna får bli kvar.

Har precis tagit en dusch. Varm och lång. Skönt var det. Sedan ska jag fixa mig lite. Har varit sjuk i över en vecka
och gått runt som ett jävla lik. Så idag ska jag försöka göra mig iordning lite smått. Kan ju inte vara roligt för
beckman att se mig sån varje dag. Stackarn :o

Sedan är det ju röstdags snart med. Får se om jag pallar dra mitt feta arsle ner till Norrby och rösta. Både
Beckman och Annie är ju på mig hela tiden om att jag ska rösta. Eller ah, speciellt Annie ;) Så får la nästan
försöka ta och göra det.

Första dagen idag som jag känner mig nästan helt frisk. Så på måndag blir det praktik igen :) Kewl!
Jaja nu orkar jag inte skriva mer. Ska förtsätta lyssna på musik och klä på mig :P Ha det bra! ♥

 

Kommentarer:


Annie
Datum 2010-09-17 Tid 15:15:53


Annie
Datum 2010-09-17 Tid 15:16:25

AH, det första inlägget var bara ett hot.. GÅ Å RÖSTA ;D Tänk på den fria tandvården ;)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?