Been there, done that!


Ja fy min herre så det kan bli! När visst folk inte kan bete sig får man la ta o bete sig själv. Vilket jag gör bäst med Annie. Vi hade en höjdarkväll i fredags. Som på den gamla goda tiden. Det är då fan tur jag har Annie. Efter lite böl gick det jävla snabbt för mig att bli glad igen när jag kom och tänka på att jag faktiskt har Annie och vilken jäkla kväll vi skulle kunna åstadkomma!
 

Blev ett fint litet förkrök hemma hos mig som såg ungefär ut såhär:

Jag spyr på både toagolv, toastol och I toastolen redan runt nio på kvällen

Annie deckar vid elva (första gången tåls att tilläggas)

Jag och Annie tycker att ljudnivån är alldeles för dålig så vi bara MÅSTE koppla i mina andra högtalare eftersom vi fortfarande kunde höra varandra när vi prata hahahaa..

Vi kör ett fint uppträdande till låten "du måste finnas" Med högsta möjlilga nivå och publiken var en person. Denna person lider nog av öronsus nu så som han klagade.

Blev sedan en taxi ner till stan vilket jag inte ens minns, men i alla fall, det var efter att vi efter många om och men hade fått upp Annie från sin första tupplur.

Blev ett glid på tonic's dansgolv och en träff med en himla massa folk från goda tider.

Sedan en fin efterfest haha aja fin o fin. hahahahaha ash sak samma nice kväll i alla fall..


Kommentarer:


Annie
Datum 2010-09-20 Tid 00:41:04

Efterfesten var det bästa va johanna? ;o hahaha. För att inte tala om dagen efter. när vi var rockstars på lyxigt hotell.


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2010-09-20 Tid 06:16:57

"Efter lite böl gick det jävla snabbt för mig att bli glad igen", Har du varit deppig ?



Var det inte du som skulle ta det lugnt i helgen? ;) men huvudsaken är att du känner dej nöjder med dagen :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?