Kände mig lyckligare förr..


Är det bara jag, eller är det alla som känner att dom var lyckligare förr. När dom inte hade det som ville ha.
Nu när jag har allt jag vill ha så känns det ändå som om jag var lyckligare förr. Äsh, destruktiva jag! :)

Sitter här sjuk o jävlig med mensvärk som grädde på moset och dricker ett glas vin. Om ett par timmar kommer
Beckmans mor och syster och hämtar mig så ska jag åka med dom hem till Sofi (beckmans syster). Där blir det
kräftskiva och trevligt umgänge. Beckman och Anders (beckmans mors gubbe) kommer dit senare med. Men vet
inte när riktigt. Men dom kommer efter sin match som dom har idag. Får la hoppas att matchen går bra :)..

Sitter just nu och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan platta det så jag slipper se ut som fan. Vilket jag
säkert gör ändå. Men med platt hår är det i alla fall inte lika illa! :)






Bild på min gaddning jag gjorde 6/8-2010






Grattis till mig och Tessan som fyllde år!
Festen var himla fin, men minns inte ett skit :P



















Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?