Dag 4 - Mina föräldrar


Mamma: Min mamma gick bort i cancer när jag var fem½ år. Jag minns att det var en tuff tid men ändå är det väl
"tur" att det hände när jag var såpass liten. Minns inte så jättemycket av henne, men det jag minns kommer jag
alltid att minnas och det med kärlek! Hon var vacker, mycket vacker och rättvis. Även om det nu har gått 17år
sedan hon gick bort så saknar jag henne ngt enormt och har ett tomrum i mitt hjärta. Älskar dig Mamma!

Pappa: Sedan har vi ju min käre far. Grymt skön människa. Han är omtyckt av många. Min pappa är snart 50år.
Haha men har fortfarande hår kvar på huvudet och det är inte helt grått än ;).. Nä men seriöst nu. Han är en av de
människor som ligger mig närmast hjärtat och he deserves the highest praise, för allt han gått igenom och för den
far han ändå lyckats vara. Alla pappor borde ha en liten släng av hans personlighet i sig. Min pappa är underbar.
Men klart, solen har också sina fläckar. Men det säger jag nog mest just för att han är en pappa. Inte vilken pappa
som helst, utan han är min pappa och jag älskar min pappa! ♥



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?