Katastrof


Ja det är det enda jag kan säga om melodifestivalen igår. Sicka sjukt dåliga bidrag. Var inte en enda som föll mig
i smaken. För o inte snacka om The Moniker. Rena rama Di Leva kopian men ganska så mycket sämre. Hur mkt
får man lov att skämma ut sig i tv egentligen. Antagligen hur mycket som helst. Vart tog skammen vägen!?

Ikväll vankas det Solsidan på tv, Tack gode gud att det fortfarande finns något vettigt på svensk tv kvar. Får väl se
om det blir någon tur till knalleland med älskipälsk om en stund. Annars blir det soffläge för mig o en extra alvedon.
Känner mig febrig som jag gjort resten av denna lediga helg. Det är la tur man är ledig så man kan lata och kurera
sig inför en vecka med jobb. Imorgon börjar jag redan vid sju. Måste gå upp sjukt tidigt. I alla fall enligt mig :)

Men men, nu så ska jag ta mig ett snack med den dära karln jag har och se vad som händer o fötter.

Peace ♥





Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?