Knalleland


Vart uppe i ganska god tid idag för att göra mig iordning för en runda i knalleland med älskipälsk.
Fick med mig ett par nya skor hem. Och lite annan skit, typ som wellas nya shampo, en dunderstor flaska med
duschtvål och en ny vattenflaska som jag ska ha på gymmet till jag och annie byter ut den mot vår nya trend.
Vi ska nämligen ha en varsin senapsflaska. Det hade la sett ut :D..

 

 

 

Måste även lägga till en bild på sötplopps Alicia från när jag barnvakta henne förra veckan! Hon är ju bara fööör söt när vi gör chokladpudding! Sötaste hjärtat i världen ♥

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer:


rebecka
Datum 2011-02-28 Tid 16:37:16

Kort designauktion i bloggen, ljus & fin design! :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?