Plåga

Varför blir man alltid sjuk när man inte vill. Man vill väl iofs aldrig bli sjuk, men det känns som om man oftast blir sjuk när man som minst kan. Eller vad man ska säga. Trodde att det räckte med att jag var dålig i helgen, men nä, icke. Fick tidigt i morse ringa och sjukanmäla mig. Var även tvungen att mot min vilja gå upp alldeles för tidigt för att duscha bort frossan. Jävla skit. Jag som ville jobba idag, hoppas fan man blir bättre under dagen så jag kan komma iväg imorn igen i alla fall. Är rädd att tappa massa tider om man avbokar. Jag hoppas på det bästa i alla fall. Så denna dagen kommer bestå av en himla massa tv-spel. Super monkeyball, zelda windwaker, och tony hawk har jag bestämt mig för än sålänge. Vi hörs, nu ska jag vila tills alvedonen slår på :)

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?