Soppdag!


Imorgon är det Torsdag och dags för jobb igen efter två sjukdagar hemma.
Torsdagar är också sålänge jag kan minnas en dag då många människor äter soppa.
Känt sen länge att det är en soppdag. Så idag har jag faktiskt gjort soppa. Jag är absolut
ingen soppfantast. Gillar inte soppa alls egentligen. Men med denna jag gjorde idag
tycker jag faktiskt att jag lyckades väldigt bra. Paprikasoppa :) Så imorgon blir det
soppa i min matlåda till jobbet. Dom äter alltid soppa på torsdagar med. Och ett
super gott bröd. Så det tänker jag sno till mig en skiva av med :).. Så ett tips,
prova att göra paprikasoppa! Hitta recept på google.





Nu blire halv åtta hos mig på tv. För mer mattips ;)


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?