Vråltrött men inte läggdags!


Vet inte alls varför eller hur jag kom att tänka på min blogg men blev bara sugen på att skriva av mig lite. Var ju ett
jävla tag sedan jag satt här på blogg.se för att förpesta denna sida och för att tråka ut människor som råkar hamna
här på min blogg av en slump. Men, som sagt var jag bara lite sugen.

År 2011 har faktiskt börjat oväntat bra. Hänt en hel del positiva saker, säkert en del negativa med men dom är inte
ens värda att skriva om. Vem bryr sig ändå liksom!?.. En positiv sak är la i alla fall att jag kommit igång med att
jobba. Då menar jag inte praktiken som jag var på innan, utan nu har jag börjat att vicka på den förskolan ist. Pang
Bom sa det så  hade jag tre hela veckor bokade på raken. Kan inte annat än att tycka det känns jävligt bra och att
det verkligen är en bra push för mig. Det visade sig visst att man var lite bättre än vad man tidigare trott.

Så efter två veckors arbete är jag nu helt slut och bara ÄLSKAR denna helgen som ska ge mig ro!.. Igår decka jag
av i soffan redan strax efter åtta. Men blev ju dock att jag vaknade och klev upp redan runt åtta i morse. Men utvilad
och pigg. Annat än vad jag kan säga att jag känne rmig nu. Redan trött och under dagen har min näsa börjar rinna
mer och mer och min hörsel ligger la på ca 80%.. Så kan läget va, bara att gilla. Men jag hoppas att jag är frisk till
på måndag då jag har en veckas bokning framför mig.

Sen är det en del andra positiva saker som hänt runt omkring. vilket jag inte tänker skriva om här heller. Det, gott
folk kommer komma fram så småningom ändå. Nä fan alla kids och fähundar, nu släpar jag mig till soffan igen
och kryper upp i ett hörn i fosterställning och drar täcket över huvudet. Ha det bra allihop!

Peace ♥




 

 

 

 

 


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?