Husvagnhelg med världens sötaste unge ♥

Denna helgen hade vi med lilla Alicia ner till husvagnen.
Det var hur mysigt som helst. Vill jag gärna göra om. Men det får nog bli
till nästa år eftersom campingen stänger nu i September.
Vi fick gjort ganska mycket under tiden där nere. Fiska krabbor, sola och bada.
Äta glass, godis och grillat. Och en himla massa BUS! :)






Min bästa vän Manamet/Manomet. ♥ ♥ ♥ :) (Manet)


Varit och handlat lite till frukosten :)




Sötast i hela världen! ♥ ♥ ♥







Alicia: Jag mååste fånga alla bubblor i klänningen! ♥


Fiska Krabbor :)


Micke kom ner med dottern Alva och tjejen Anki!


Kallt blev det när det regnade med. Stackars lilla tjej ♥






Såhär glad blir jag när jag äter glass! ♥


Alicia vinkar hejdå till husvagnen! :)


Ska lägga upp en film sedan med, men måste få en länk av E.K För att kunna lägga upp den! :)


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2011-07-26 Tid 00:04:25

Vilka underbara, härliga bilder du fått från helgen! Hon ser ju iaf ut att ha haft jääääätteroligt! Du får skärpa till det där med uppdateringen hörru! :)



PUUUSS!


Datum 2011-07-28 Tid 14:18:38

sådär minns jag inte att beckman ser ut


Datum 2011-08-02 Tid 16:46:33

vad är det för en jävla papparazzi? :D


Datum 2011-08-05 Tid 18:27:42

Vilka fina bilder lilla Johanna! Dom och dina kommentarer andas kärlek till den goa tösen. Härligt! Faster kathy.


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?