Var ett tag sedan..

.. Jag skrev. Tänkte bara göra en liten kort update. Efter några dagar hemma i Borås ska det bli jävligt gött att åka ner till kärradal imorn igen. Ska få ha med mig Alicia ner denna helgen och de ska bli satans jävla dunderkul och mysigt! :) Om det inte blir att jobba imorn så drar vi nog runt tolv halv ett redan om det går för sig för alla inblandade :) Vore skönt att komma iväg så tidigt som möjligt så man hinner utnyttja fredagen lite med :D

När jag kommer hem på söndag tänkte jag lägga in lite bilder och sånt på datorn, kan då hända att jag har orken att lägga upp lite här på bloggen med. Haft det fett skönt och mysigt nere i husvagnen måste jag säga. En inre ro om man kan  säg så :).. Varit as gött i alla fall. Och varit skoj med, varit massa olika folk på besök. Jaja mer om det när jag slänger in lite bilder när jag får ork till det.. Håll nu tummarna för hyffsat bra väder i helgen i alla fall! Inte så kul för alicia att sitta i ett förtält hela dagarna :)

PUSS!

Kommentarer:


Felicia
Datum 2011-07-21 Tid 19:24:03

får väl hoppas för eran skull att det kommer vara fint väder =) Ni får ha det så roligt


Datum 2011-07-27 Tid 05:03:05

vaa bra blogg du har Johanna riktigt bra :D åååååååååååååååååååh jag ser masssa kääärlek på bilden,,slooooots guld,,öööööööööööööööööööööööööööööööööööl gör livet värt att leva :D haha <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?