Det är ingen vanlig dag..

Det är johannas bakis-dag hurra hurra hurra. Ja fy fan, idag vaknade man och mådde precis som man förtjänade. Två bulor i hövet och ett blått knä. Men kul igår hade jag trots detta mående idag :) Just nu sitter jag och bleker mitt hår, och ska snart hoppa in i duschen för att skölja av min flint :P

Anki och Micke kommer hit sedan med. Ska kolla på "melodoifestivalen" ikväll. Och Tommy är redan här på plats. Han sleepa här inatt. Så det blir nog en mysig kväll kan jag tänka mig. Någon annan som ska se på "mello" idag?

Jaja nu har jag faktiskt inte orken till att skriva mer, så det får nog bli att hoppa in i duschen och sedan dra på myspys-kläder och kura ner sig i soffan och kolla BB-Reprisen från igår.


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?