Officiellt sambo och nya skor

Var uppe på norrby odag och hade sista besiktningen. Gick hur bra som helst. Och innan bovärden kom hade jag sista visningen med. Dom som kom och kollade var mycket nöjda så dom kommer nog tacka ja. Så nu har jag lämnat nycklarna och tagit ett sista adjö av min lya. Skönt men ändå lite tråkigt haha. Haft mycket roligt i den lyan om man säger så. What happens on norrby, stays on norrby. Not.. Men i alla fall.. :) Men nu finns det i alla fall ingen återvändo. Nu är Beckman fast med mig! 4 evah and 4 evah! ♥

Efter norrby-visiten stack jag till knalleland och råka köpa tre par skor. Men inte så farligt dyra så då gör det absolut ingenting. Eller hur!?.. Har även varit på forex och växlat pengar inför tysklnadresan idag. Och köpt lite nytt smink. Ja, det var la allt som hänt idag ungefär!

 


Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen
Datum 2011-05-19 Tid 17:38:54

Fina skor, dom svarta tyckte jag om :)

sv; min dag har varit bra :)


Smsa Låna
Datum 2011-07-19 Tid 07:17:24

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?