Ändå ganska typiskt!


Är det inte typiskt att man hela veckan har längtat till att sova ut och att få sova riktigt länge,
men så vaknar man runt åtta ändå? Kan man inte få vara så pigg på vardagarna när man ska jobba ist!?
Men men jag var ju inte trött så det var la lika bra att gå upp och få en längre dag än planerat.

Jag ska åka till knalleland idag. Med älsklingen, och antagligen pappa, syrran och hennes karl.
Jag måste nästan i princip ha med Jessica. Så hon kan gå med mig! Visst äre kul och mysigt
att tralla runt i knalle med Beckman med, men av någon anledning så blir jag så stressad av honom
när jag ska kika i vissa affärer. Någon mer som har det så? Det är inte så att han stressar med att
typ be mig skynda mig eller ngt, men hans ledsna uttråkade min gör att jag inte kan kolla ngt.
O bara köper ngt i all hast och sedan får nöja mig med det.

Så idag kan man ju hoppas att jag kan gå runt o kika lite med Jessica ist :)

Blir kanske en del julklappsköp med kan jag tänka mig. Ska la inte köpa till så många i år
egentligen. Men det blir ju i alla fall en del att köpa. Till småkillarna och Alicia. Och Älsk.
Och sedan ska vi ha julklappsspel hos Beckmans pappa på julafton. Så det blir la en del i alla fall..

Naah nu får det räcka med skrivandet.. Tror ändå inte att någon läser min blogg längre.
Kan nog till och med ta bort den. Men vill ändå kunna läsa min gamla inlägg ibland.
Så den försvinner nog inte än :)

PUSS

Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia och Simon
Datum 2011-11-26 Tid 21:07:51

Jag läser, :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?