Blev inget idag heller!


Kom hem ungefär lika tomhänt från knalleland idag som förra helgen. Om inte än mer tomhänt idag.
Förra gången fick jag i alla fall köpt EN topp. Jag får väl glädja mig åt att jag fick med mig lite trams hem,
och julklappar till Alicia! Men sedan var det ju inte helt tokigt att umgås med ena halvan av familjen heller.
Mys att strosa runt, även om mitt humör inte var som en sommarsol hela tiden.  Och tänka sig,
julrushen har redan kaosat igång. Sååå mycket folk. Hur orkar folk. Var ju iofs löning igår och så lägger
man till att alla är lediga idag typ. Säkert vanligt med så mycket folk en lönehelg i slutet av November!

Försökte fixa till en ny design till bloggen med. Den får duga sålänge.


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2011-11-26 Tid 22:56:52

Har verkligen varit en heltoppen och mysig dag. Känns alltid lika tråkigt att åka hem!

Tycker att vi träffas allt för sällan!

Riktigt härliga färger i bloggen! Du bör dock ändra textfärgen i namn, adress, url och kommentarer för just nu ser man inte vad man skriver om man inte markerar. :)



TUSEN TACK FÖR EN YTTERST UNDERBART MYSIG DAG ÄLSKADE SYSTERYSTER! <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?