Snabbskriv!

Slänger upp ett snabbt litet inlägg innan jag drar o jobbar.

Har en kort dag idag, bara fyra timmar. Men det är jävligt tur för mig då jag varit sjuk hela veckan och trodde jag skulle vara frisk till idag vilket jag inte är. Inte helt i alla fall. Men febern är borta. Hostar och har mig fortfarande, men men fyra timmar som sagt, det är la en lätt match!?

Hoppas på att mina iPhone-skal ska ha kommit på posten idag när jag kommer hem, men antagligen inte. Men jag hoppas :) Gillar min nya telefon mycket, men saknar nog ändå min gamla lite ändå :)

Host host, nu måste jag pysa faktiskt.. Men vi hörs!

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2011-09-15 Tid 22:55:21

Kul med lite uppdatering! :)



Hade ju dock varit ännu roligare om du uppdaterade ÄNNUMER, trots att vi har daglig telefonkontakt. :D



Älskar dig systeryster!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?