Gröt!

Jag har fan hela huvudet fullt av gröt känns det som. Halvt sömnlös natt o sen massa inlärning i skolan. Idag var dock ingen bra dag i skolan, på grund av gröten! Tankar som fan ger mig huvudvärk. Ej rättvist :) Från toppen till botten eller från botten till toppen? Det återstår att se...

Sista dagen i skolan imorn för en hel vecka o lite till. Har lov hela nästa vecka, fan så gött. Komma ifrån vardagen och bara göra lite vad man känner för, sjukt gött allså, kan knappt bärga mig haha!.. Blir la kanske en del plugg under den veckan ändå, men inte alls i det "tempot" man vanligvis har, nä ä du jag ska lata mig med. Med grill öl och trevligt sällskap! Det behöver jag :)

Nu ska jag ta o kolla mitt avsnitt av Vampire Diaries..


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?