Helvetes faan..

Hur fan kan man få så många tankar av en enda kommentar? Jag förstår inte.. eller nää du, jag behåller nog detta för mig själv med närmare eftertanke!!

För övrigt, har haft en toppenmyskväll med Annie här idag. Käka mat o ja, vad brukar vi göra mer än att snacka gamla minnen o snacka skit? Det var precis vad vi gjorde idag med.

Skolterminen börjar lida mot sitt slut i skrämmande fart, och det känns la inte helt okey om jag ska vara ärlig. Känns ju som om man precis börjar komma in i allt nu såhär på slutspurten. Kunde varit några fler veckor! Faktiskt.. Imorn får jag även svar på om jag klarade samhällsprovet som vi gjorde förra fredagen. Men jag antar och hoppas det i alla fall. Vill verkligen slippa att ha ngt omprov i ngt ämne. Lyckats utan det hittils så det kan la få fortsätta så!?

Nu blir det sängen och ligga och vrida och vända på sig hela natten antar jag! Fuck, så jävla lurigt att man på två sek kan vända helt och hållet.. Men vill ändå tacka dig S för att du väcker just dessa tankar. Dem är bra för mig!!

Natti Natti

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?