Tomhet som kvarstår!

 
Två veckor senare, tomheten kvarstår, den växer inte men det gör ont ändå.
Visar ett ansikte som inte talar sanning, det finns mycket mer inne i mig än vad utsidan vill ge er.
Att jag för en gångs skull stänger inne saker som jag inte annars gör känns bra.
Jag kan inte dela allt denna gången, inte med dig, och inte med er.
Jobbar inifrån, till utsida, det smärtar och det svider.
Tankar som ger huvudvärk, ett falskt hopp, och en evig saknad.
När ska allt sluta snurra, runt i mitt huvud, i min själ och i mitt liv.
Stanna, och ge mig själv det hopp jag måste ha. Saknad gör ont...

Kommentarer:


Datum 2013-11-12 Tid 15:36:10

om du sj mår dåligt ska du inte fåna dig emot andra som mår kanske som du!!!!!!! bara fånigt

Svar: Hmm, att kommentera på ett inlägg som är över ett halvår gammalt mednågot som inte ens är relevant är fånigt! Vem är du att döma? :)
Johanna Hansson


Syster
Datum 2013-11-19 Tid 20:54:48

Människor som tycker synd om sig själva som personen ovan är coola! Önskar jag också kunde bli sån!


Syster
Datum 2013-11-19 Tid 20:55:27

Seriöst, fånigaste av allt är att personen väljer att vara anonym för att kasta skit på andra! Oooh så cool!
Nä, ta en treo och chilla för fan!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?